Wiii, älskar er!! <3 :)

M.K: Asså jag älskar dej vännen, du är den som lyser upp mina dagar med lycka och jag blir alltid lycklig när jag är med dej grabben, asså jag vet inte va jag skulle göra utan dej, du får mej att förstå sånt som jag inte ahr velat förstå förut, som att man inte ska stänga ute sina vänner när man mår dåligt, att man ska försöka att berätta det som tynger en inombords även fast det kan vara svårt, du är en av dom tre personer som vet hur jag egentligen har det i livet och hur jag mår och att jag inge hellre skulle vilja dö, men du får mej alltid på bättre tankar, åhh jag älskar dej för allt du gör... :)) <33

R.S: Åhh vad ska man säga om dej bäste vän, du är helt underbar och bäst, det är till dej jag ringer när dom här hemma är elaka, och du har alltid stått där vid min sida och även fast du har tagit emot all skit och mycke mer så har du aldrig dömt mej och lämnat mej själv, du vet vad jag går igenom, och du vet hur jag mår för du har själv mått som jag, och du tror på mej att jag kommer klara detta och att jag kommer må bättre även fast jag inte tror det..

Finns så många mer som jag skulle vilja skriva om men det får bli nån annan gång :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0