var glad men nu inte så mycke : /

Wiii, jag var glad idag för första gången på¨evigheter, men sen när man kommer hem så blir det katastrof..:/

hm, kan skriva lite om skolan som jag var till idag, märkligt jag vet..:)
Vart ska man börja, hade sovmorgon idag då, börja 11.50 :)
soft jag vet, kom till skolan typ efter 10 nån gång, mötte hanna i skolan och vi satt och prata om allt och inget, hade allmänt kul :)

sen kom malin och efter ett tag kom oxå rebecka och till slut kom niklas :D
hade kul, hade svenska B först det var väl helt okej eller inte xD
sen var det BKF och där spela jag o hanna Fia me knuff :D
inge plugg där inte hehe, men vadå dom andra satt och pratade elelr spelade kort..:P
vi har skrattat ganska mycket idag oxå, vilket jag inte har gjort på evigheter känns det som typ eller jo det var ju igår när jag var med killen och hans  kompis och min syrras ex :D

Hemma då ,ja va ska man säga, var bara jag och mamma hemma när jag kom hem, hon var ju på allmänt dåligt humör hehe fast jag var faktiskt väldigt snäll och tyst, drack coca-cola och åt ostbågar, hehe förre maten, jätte gott :D
sen blev de köttbullar och potatis, sen blev det att gå till bussen direkt, hehe och åkte iväg till Fyrisgården, sen träffa man Angelica och följde med henne till bussen, för hon skulle hem, sen gick man vidare från bussen till fyrisgården och träffa syrran och nåra till, men ingen speciellt rolig människa var där, så jag åkte typ hem igen efter 1 timmer ungefär, fast jag ville inte, funderade på att stanna till på stan, men hm... orka inte fanns ju ingen man kände, så detr blev att åka hem, fast jag försvann in på rummet så fort jag kom hem  och satte mej vid datorn och sen smsa jag ju lite granna oxå och så slapp jag prata med dom här hemma, för dom har iaf låtit mej vara ifred hela tiden sen jag kom hem :)

Men just nu lyssnar jag på lite musik med bästevännen Rebekkah söderberg <3 :)
Vi har väldigt trevligt, hon kom hit efter ett litet sms från mej där det stod att jag hade väldigt tråkigt och funderade på att rymma hemifrån, men nedå det fick man inte göra, ne då springer hon hit ända från sunnersta bara för att hindra mej, ska påminna mej själv om att aldrig skriva såna saker till Bekkah :D
Men älskar henne för att hon bryr sig óm mej och står ut med mej genom alla väder, hehe om jag hade varit hon så hade jag gett upp förlänge sen, men som tur är så är inte jag hon :)
Älskar dej Rebekkah Söderberg, du är en av mina bästevänner som finns <333 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0