Rebekkah Söderberg<33

Älskar dej bästevän så himla mycket, asså du vet inte hur mycket du betyder för mej gumman, du betyder mer än ord kan beskriva..

Jag är så himla glad att jag har dej vid min sida i alla väder, utan dej så skulle jag inte veta vad jag skulle göra eller vart jag skulle ha varit..

Du får mej alltid på bättre humör, innan jag fann dej så var mitt liv ett helvete och visst det är ett helvete nu oxå men jag slipper gå igenom det själv... :)

Jag vill tack dej för allt du har gjort mot mej och all kärlek och vänskap och trygghet ja altt som du har gett mej, och jag vet att jag kanske inte är så rolig och vara med vissa gånger men jag försöker iaf göra allt för att du ska må bra och jag vill inte att du ska må dåligt bara för att jag gör det.. ://

saknar dej gumman, och du vet att jag är jävligt glad att du finns vid min sida och du vet oxå att jag gör mitt bästa för att finnas vid din sida oxå.. :))

Älskar dej gumman <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0