pallar inte med er!!!:'(

Asså jag är tonåring, jag käftar emot när andra käftar mot mej...!
Asså fatta jag vill inte växa upp så länge jag kan få vara liten och tonåring, så lägg ner verksamheten mannen...!

Jag är inte löjlig, utan du är, du är fan 47 år snart och jag snart 19 år, jag är i den åldern när man käftar emot det borde du ha lärt dej dom här åren du har bott här..!

men visst jag ska hålla käften, ska sitta i mitt fucking rum och inte visa mej eller ens prata med dej, förren du börjar bete dej som en normal person..

för en normal person sliter inte upp dörren till en tonårings rum och börjar skrika på en när man inte har gjort ett jävla dugg mot dej, så klart man blir förbannad då, vem som helst skulle ha blivit det och inte bara jag..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0