hmmm..:(

Är på skitdåligt humör och vet inte vad jag ska ta vägen, och jag fruktade att nått sånt här skulle hända, för det händer alltid sånt med mej, men varför just nu och varför just med honom..!?

Faan oxå varför ska allt det här hända mej för, och varför just nu när jag är glad igen...:'(

Visst du kan kalla mej hora & fjortis men du känner inte mej tillräckligt bra för att säga sånt om mej..!?
och jag Känner mej själv tillräckligt bra för att veta att jag inte är någe av de...

Jag har blivit kallad för hora & Fjortis och massa annat flera gånger pga mitt sätt att vara ärlig och säga vad jag tycker och tänker till folk, och dom tål det inte, och visst bryr jag mej och tar åt mej fruktansvärt mycket när folk säger så, men jag menar vem gör inte det..!?
Men jag har faktiskt inte gjort dej något som ger dej rätt att säga såna saker om mej...

Det som jag vill säga till dej tjejen är : "Sorry, jag känner inte dej men jag är verkligen ledsen över att det inte funka mellan dej och honom så som du kanske hade tänkte dej  men hmm, snälla låt det inte gå ut över mej!? "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0