| 4/3-2010 -.-' |

Kan börja med att säga att jag inte var i skolan idag, pga ont i knät igen..fucking jävla knä, som hela tiden ska fucka sej... :/

hmm.. har inte gjort så mycket idag har mest haft så jävla tråkigt, har sovit det mesta av dan och käkat en massa tabletter för att värken i knät ska försvinna, men va faan inge hjälper ju... :(

Älsklingen är här i uppsala idag igen, han är med min granne vilket är hans kompis brian, hihi kanske träffar honom en stund om jag får och om älsklingen har tid.. :)) <3

Har pratat lite med folk idag och försökt vara social så att tråkigheten i mitt liv just idag ska försvinna, men den kommer tillbaka ganska snart igen, så nu lyssnar jag på musik och tråkigheten är borta för stunden men kommer säkert tillbaks igen när jag slutar... ://
Smsar oxå med en massa olika folk som man både känner nu / har känt en gång i livet / Folk som man aldrig träffat / folk som man har träffat men inte känner.. låter ganska komplicerat jag vet..:))

men nu ska ska jag nog vara social med resten av familj som är här, t.o.m ska jag vara social med katterna, får ju inte glömma bort dom.. :))

Peace,Love and Understanding <3 xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0