| 3/3-2010-.-' | Lööve <3333

Börjar med att skriva hoppas du blir bättre Aaron R <3<3
vill se dej på fötterna igen, asså när foten har läkts... :/

Can't Stop, Can't Forget, Can't Belive, but i can Lööve him!! <3<3

hmm... träffade älsklingen ett tag på station i dag när jag väntade på bussen till skolan, han stod oxå o väntade på bussen, sen har jag inte sett honom så mkt mer idag, för han stack hem till Östhammar efter skolan, men hoppas jag träffar honom i helgen.. :)) <3
Loove him very much, more then words can say..<3 :))

Sen kan jag skriva att har haft en ganska lugn dag idag i skolan, hade bara två lektioner så de var soft, och hemma åt jag typ bara mat och sen stack jag till bussen och åkte till fyris ungdoms gård...

På fyrisungdomsgård träffade jag lite folk, som jag inte har sett på evigheter.. :D
De var skoj att träffa dom igen, även om dom kan vara lite jobbiga...xD
Spelade nått slags kort spel med Helena, Frasse och Peter, de va kul :))
Sen spelade jag biljard med Johan, Peter, viktoria och Elisabeth och det var oxå kul.. :)

Nu är jag hemma och gör typ ingenting, eller jo förstås jag sitter juh vid datornxD men jag har as tråkigt och funderar på att stänga av o göra nått annat, men aja får se hur de blir med det.. :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0