| 2/3-2010 -.-' |

hmm. var i skolan idag igen, börja kl 12.45 och var där redan vid typ 9 hehe gissa om den här dagen börja bra, kom på det i skolan att jag hade sov morgon, och då kunde jag liksom inte åka hem igen, det skulle ta alldeles för lång tid och sen skulle jag säkert inte ha kommit tillbaka till skolan...xD

Sen efter skolan så kom min f.d fostermamma och hämtade mej, för vi skulle ha möte med socialen på stan.. de var kul och träffa henne igen :D
sen efter det så väntade jag på mamma eftersom hon var oxå på möte med min lillasyster i samma byggnad som jag var i, så jag tänkte visst jag kan stanna kvar och vänta, och efter att jag hade stått och väntat i ca 10 minuter så skicka ja ett sms till henne och frågade när hon var klar och då sa hon typ kl 16.00 och jag kolla på kl och då var hon halv fyra, så hmm, jag tänkte jag går in o väntar eftersom de var kallt ute.. :)

efter jag hade varit på möte, asså när jag kom hem så städade jag mitt rum och det var super tråkigt, men man måste ju göra det nån gång oxå, sen var jga med min lillasyster Elisabeth och sen gick vi hem till Brian och fann Micke där oxå, roligt :D
Vi satt o kollade på en massa på tven, tills syrran skulle hem, då gick jag med henne till bussen och sen gick jag tillbaka till micke o brian och vi kolla på film ett tag sen gick jag hem..

och nu gör jag inte så mycket,utom sitter vid datorn och kollar runt lite på bdb och fb och msn... :))

hoppas morgon dagen blir bättre än idag.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0