Wiii, älskar er nr 2!! <3 :)

Nu ska jag fortsätta skriva om mina vänner :)

A.J : Faan va ska man säga, jag vet faktiskt inte, för det går inte att beskriva dig med ord...<3 Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva, och jag saknar dig oxå otroligt mycket. :) Vill träffa dig igen och snart, var ett tag sen och vi båda vet ju varför, vi inte har setts på ett tag.. :D När man är med dig grabben, så kan man inte ha tråkigt för du har alltid nått bus på gång, och drar alltid med mig i dina galenheter och man kan ju inte säga nej till dig heller, eller jo det kan man ju men inte när du göra din speciella min, då blir det ganska svårt och säga nej.. :D
Det kommer alltid vara du och jag och ingen kommer kunna komma emellan oss, inte några killar i bådas fall, och tjejer i ditt fall... :))

T.K : Ja du grabben, du och jag har ju känt varandra sen sommardagiset som jag gick på när jag var liten, och vi bråkade jämt med varandra och tyckte absolut inte om att vara i varandras närhet, men jag fick ändå vet att när jag inte var där, så saknade du mig, och ville att jag skulle komma dit, fast jag var ju bara där på sommaren och du var ju där även på hösten,vinten och våren oxå, men sen när jag kom dit så ville du ändå inte prata med mig, och vi bråkade mer och mer varje dag, personalen blev galna på oss kommer jag ihåg.. :D Men nu när åren har gått och vi blivit lite mer vuxna eller vad man nu ska säga, så korsades våra vägar igen, och du blev tillsammans med min bäste vän, och du och jag börja umgås och insåg snabbt att vi inte var elaka och dumma utan snälla och rara.. :)) Och jag lärde mig snabbt att älska dig vännen, och du lärde dig snabbt att älska mig oxå och vi förstod nog båda två att vi skulle få stå ut med varandra ganska länge.. :D
Kommer alltid älska dig grabben.. då,nu,sen, föralltid<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0